Monday, August 14, 2017

WEEK 56

Mi-am vopsit parul si vreau sa vorbesc in limba romana tot timpul :))))




LUNI 7 AUGUST
Dupa email noi am mers la biserica si ne am intalnit cu Otilia :) Niciodata nu a mancat tacos, deci noi am facut tacos cu ea si a fost foarte fain :) Ei ii a placut dar a spus ca erau prea picante. Ca si deobicei aici in Romania. Nimanui nu ii place mancarea picanta. 

MARTI 8 AUGUST
In dimineata noi am avut interviuri cu Presedintele si Sora Hettinger. Al meu era ok. Dupa interviurile noaste, noi am avut un schimb de experienta cu Sora Hettinger. Am mers la Carturesti ca sa facem studiu de limba. Sora Hettinger incearca sa invete limba romana, si intr-adevar, invata! Am invatat-o cum sa te rogi pentru mancare. Dupa aia am mers la un restaurant de tip mexican pentru pranz. Am mancat taquitos si uau au fost foarte buni. Noi am facut studiu cam colege ca sa ne pregatim pentru lectiile noastre de dupa-amiaza. Sora Hettinger a fost un ajutor mare pentru noi. Noi am facut contactare in centru si Surorii Hettinger ii placea sa faca contactare cu familiile cu copii mici. Atunci, am mers la biserica din nou sa intalnim cu Otilia :)))) Noi am invatat-o Evanghelia lui Hristos. Ea e cea mai pregatita persoana pe care am intalnit-o in toata misiunea mea. Serios. Ea a citit Cartea lui Mormon in doar TREI ZILE. O iubesc foarte mult. Familiei Hettinger le place de ea foarte mult. Dupa aia, am avut corsul nostru de limba engleza. Inca urasc sa predau engleza. Clasa noastra e smechera. Dupa, noi si cu Sora Hettinger am mers la Maxim dar el ne-a BUNGED. Ce trist. La 23, surorile din Brasov au ajuns la apartamentul nostru :))))))

MIERCURI 9 AUGUST
Conferinta de zona! A fost okay. Nimic mindblowing. Pranzul a fost scarbos. Otilia a venit pentru interviul ei :) Dupa conferinta, am mers la mall pentru cina cu misionarii din Brasov si atunci am mers acasa. 

JOI 10 AUGUST
Schimb de experienta cu fosta mea colega Sora Vann! Mi-a fost dor de ea. Am avut o lectie cu Oana.  Dupa, am luat pranzul cu surorile celelalte. Am primit un telefon de la Otilia. Ceva a schimbat in mintile lor si ea a trebuit sa push back data ei de botez :((( Dar am avut o lectie foarte tare cu ea. Spiritul a fost prezent intr-un mod foarte tare si clar. Otilia e minunata in fiecare fel. Dupa aia ne-a sunat proprietarul nostru si ne-a spus ca un instalator o sa vina la noi sa repare aer conditionat si noi am fugit acasa si acum apartamentul nostru e cam frig :))) aleluia. La 23, surorile au plecat. Ce trist. Probabil n-o sa o vad pe Sora Vann din nou pana merg acasa. Ciudat. 

VINERI 11 AUGUST
Am mers la casa lui Maxim. Elderii au facut ceva si banuiesc ca a mers fiindca acum el era pregatit pentru botez. Am avut seara de jocuri si Sora Wright a facut no bake cookies pentru ea. Otilia a venit :)))))

SAMBATA 12 AUGUST 
Engleza! Uch. Botezul lui Maxim :)))) Si cam atat pentru Sambata.


DUMINICA 13 AUGUST
AAAAAAAAAAA! Pentru societate de alinare, am tradus din engleza in romana si am reusit foarte bine si ma simt un pic mandra :))))  Dupa aia am mers acasa pentru pranz si am facut planificare pentru saptamana aceasta fiindca n-am avut timp joi sau vineri. Si..... mi-am vopsit parul. aaaaaa. 




LUNI 14 AUGUST
Am facut curatenie foarte adanc... adica apartamentul nostru e foaaaarte in regula acuma. Si cam atat. 

LUNI 7 AUGUST
After email we went to the church and met with Otilia :) She's never had tacos before so we made tacos with her and it was awesome :) She liked them but thought they were too spicy. Like usual in Romania. No one likes spicy food. 

MARTI 8 AUGUST
In the morning we had interviews with Pres and Sister Hettinger. Mine was okay. After interviews, we had exchanges with Sora Hettinger. We went to a bookstore to study Romanian. She's trying to learn, and she's learning! I taught her to bless the food in Romanian. After that we went to a Mexican place for lunch. I had taquitos. They were good. We comp studied. Did contacting. Met with Otilia. The Hettingers love her. I still hate English. 
 

MIERCURI 9 AUGUST
Zone conference. Nothing mind blowing. Gross lunch. Mall after for good food with Brasov missionaries. 

JOI 10 AUGUST
Exchanges with Sora Vann! I missed her. We had a lesson with Oana.  I don't know what to do with her. After, we had lunch with the other sisters. Otilia called. Her parents want her to wait to be baptized. Sad. But it was a good lesson still. She's super prepared. Our landlord called. Our AC got fixed so we had to run home. Now our apartment is actually not hot! Eventually the sisters left. I probably won't see Sora Vann again till I go home :( weird.

VINERI 11 AUGUST
We went to Maxim's with the the elders. IDK what happened but he's ready for baptism now. Games night. It was good.

SAMBATA 12 AUGUST 
English! Maxim got baptized! 

DUMINICA 13 AUGUST
So for RS I translated from English into Romanian which is WAY harder than the other way around and I did SO GREAT and I'm a little proud :,) after that we weekly planned and did some other stuff and.... I dyed my hair. 

LUNI 14 AUGUST
We deep cleaned. That's about it.

Sora Lucy Gleason
România/Moldova Mission
July 2016-January 2018

No comments:

Post a Comment